השכרת מתנפחים במרכז

ילדים רבים חשופים לפעילויות שונות באזור המרכז. הם משתתפים בחוגי ספורט כמו כדורגל או כדורסל ונהנים גם ללכת ללונה פארק. לפיכך, כשמגיע יום ההולדת, מעוניינים הילדים בחגיגה אטרקטיבית. מסיבה זו, הורים רבים מזמינים שירותי השכרת מתנפחים במרכז. המתנפחים הצבעוניים משמשים כגן שעשועים פרטי במסיבת יום ההולדת ומציעים פעילות ספורטיבית מהנה ומקפיצה עבור החוגגים הצעירים.

דגשים עבור השכרת מתנפחים במרכז

שכירה של מתקן מתנפח היא רעיון טוב, אך לפני שאתם ממהרים להזמין מתנפח, חשוב לשקול כמה דגשים:

  • התאמה לשטח – אם אתם רוצים להזמין מתנפח ולהציב אותו בגינה הפרטית שלכם, חשוב שתבררו את גודל המתנפח כדי לבדוק אם הוא יתאים לגינה. מתנפח בגודל בלתי מתאים עלול ליצור בעיות במהלך האירוע.
  • להתאים את המתנפח לגיל הילדים – חברות העוסקות בתחום השכרת מתנפחים במרכז מתאימות את המתנפחים לגילם של הילדים. כך, מתנפחים הכוללים מסלולי מכשולים לא יתאימו לילדים בגיל הגן, ומתנפחים המגיעים רק עם מגלשה עלולים לשעמם ילדים בגיל בית ספר.
  • לשמור על כללי בטיחות – כדי ליהנות מההפעלה של המתנפח חשוב לשמור על כללי הבטיחות במטרה למנוע פגיעות. העלייה על המתנפחים מותנית בהשגחת מבוגר, במיוחד כאשר מדובר בילדים קטנים שאין להם עדיין כישורים מוטוריים מפותחים. כמו כן, קיימת הגבלה על מספר המשתתפים שיכולים לעלות על המתנפח באותו הזמן וחשוב לעלות ללא נעליים.
  • לפנות לחברה מקצועית – כדי להבטיח פעילות מהנה ובטוחה חשוב לשכור את המתנפחים מחברה אמינה ומקצועית. חברה כמו אבי מתנפחים מציעה התקנה מקצועית של מתנפחים תוך שימוש בכלים מיוחדים לכך.

השכרת מתנפחים במרכז עם אבי מתנפחים

הצוות של אבי מתנפחים יכול להתאים עבורכם מתנפח מקפיץ ואטרקטיבי למסיבה של ילד או ילדת יום ההולדת. המתנפחים הצבעוניים כוללים ציורים יפים של חיות ומתקנים גדולים ומנופחים שאפשר לטפס עליהם, כמו שבלול ענק או קיר טיפוס, או מגלשות מתנפחות שיוצרות תחושה של גן שעשועים גדול. השכרת מתנפחים במרכז מתאימה לכל סוגי יום ההולדת, בין אם מדובר ביום הולדת לבני 4 או לבני 10. אצל אבי מתנפחים ניתן למצוא גם אטרקציות נוספות המתאימות לאירועים כמו מכונות שתייה המציעות משקאות קרים במגוון טעמים או דוכני מזון.

השכרת מתנפחים במרכז בזול

השכרת מתנפחים במרכז בזול

מחפשים אחר השכרת מתנפחים במרכז? ילדינו הם בבת עינינו; האנשים החשובים לנו ביותר. בהתאם, כאשר יום ההולדת שלהם הולך וקרב – עלינו להשקיע ולחפש אחר אטרקציה ייחודית. מתכננים מסיבת יום הולדת לאחד הילדים? מתכננים להזמין את חבריהם הטובים? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אבי מתנפחים והפעלות. שיתוף פעולה זה יוביל לתוצאה הרצויה. וזאת, לאור עבודתם המקצועית של צוות החברה המקצועי.

ליצור זיכרונות חדשים עם השכרת מתנפחים במרכז

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות – כאשר הקמת משפחה הינה אחת החשובות ביותר. בהתאם, לאחר שנולדים ילדינו היקרים – נדמה כי חיינו מקבלים תפנית חיובית. כמו כן, הפרספקטיבה שלנו משתנה ואנו מתחילים להבין מה באמת חשוב בחיים ולקראת מה אנו עובדים כה קשה.

לאור חשיבותם של ילדינו, אנו נשקיע בהם כמה שרק נוכל – ובמיוחד כאשר ימי הולדתם הולכים ומתקרבים. אם גם אתם מחפשים אחר אטרקציות מיוחדות לחגיגת יום ההולדת, עומד בפניכם פתרון מומלץ ביותר: השכרת מתנפחים במרכז.

השכרתם של מתנפחים מחזיקים ביתרונות רבים. כמו מה למשל? ראשית כל, זוהי פעילות מהנה מחוץ לכותלי הבית. במילים אחרות, בזכות אטרקציה זו תוכלו להוציא את הילדים וחבריהם מחוץ למסכי המחשב והטלוויזיה ולגרום להם להפעיל את גופם באופן משחרר, ממצה וכיפי.

כמו כן, פעילות זו תאפשר להורים לקחת פסק זמן, להפסיק להתרוצץ מנקודה אחת לשנייה ולהביט בילדים נהנים ויוצרים זיכרונות חדשים. הרי זוהי משמעות החיים! לאור יתרונות אלו ואחרים, מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בהשכרת מתנפחים ולבקש את שירותיה. נדגיש כי על חברה זו להחזיק בניסיון הדורש כמו גם סטנדרט עבודה עוקב אחר תקנות הבטיחות השונים.

שירות מקצועי ויחס אישי

אם אחד מילדיכם חוגג יום הולדת, מומלץ לפנות אל אבי מתנפחים והפעלות ולהשכיר מהם מתנפחים. מדובר באטרקציה ייחודית, איכותית ומהנה – בכך אין כל ספק. בנוסף, חברה זו מציעה שירותים חשובים נוספים למגוון אירועים; שירותים הכוללים, בין היתר, דוכני מזון. כל זאת ועוד, תוך מחירים אטרקטיביים ויחס אישי לקהל הלקוחות.

 

השכרת מתנפחים במרכז מאפשרת לכם לחגוג כל אירוע בלי לנסוע רחוק. שלל של צורות, צבעים ודוגמאות עומדים לרשותכם אצל אבי מתנפחים והפעלות. כאן תוכלו להתאים את המתקן המתאים ביותר עבור האירוע המבוקש לפי גיל הילדים המשתתפים, מתקנים מאתגרים או מתקנים המשלבים מים. ולא רק, עומדים לרשותכם גם דוכני מזון ושתייה והפעלות נוספות שיבטיחו את המסיבה המושלמת.
 השכרת מתקנים מתנפחים במרכז

השכרת מתקנים מתנפחים במרכז – הבחירה המנצחת!

ילדים אוהבים אטרקציות מלהיבות, ואין ספק כי השכרת מתנפחים במרכז יכולה לשלב בין חוויה כיפית לפעילות בטוחה לילדכם. אז אם אתם מעוניינים בחוויה המושלמת עבור ילדכם, הבחירה המנצחת היא ללא ספק מתקנים מתנפחים. רגע לפני שאתם שוכרים חברה שתעזור לכם להקים את האירוע החגיגי, זכרו לוודא את הדברים הבאים:

  • מפעיל האירוע – מתקנים מתנפחים חייבים להיות תחת השגחה מתמדת של מנהל האירוע, כך תוכלו למנוע תקלות ובעיות שעלולות לצוץ. במידה ואתם מארגנים אירוע במוסד חינוכי כלשהו, וודאו כי מנהל האתר קיבל את ההסמכה הדרושה מטעם החברה למתנסים.
  • בחינת השטח – בכל בחירה של השכרת מתקנים מתנפחים במרכז חשוב לוודא מה גודל השטח העומד לרשותכם. כך תוכלו להתאים את גודל המתקנים המתנפחים שתוכלו להציב בו.
  • בחירת המתקן – חלק מהקסם של מתקנים מתנפחים הוא התצוגה הוויזואלית המרשימה שלו. עיינו במגוון המתקנים המוצעים לכם ובחרו את הצבעוני והשמח ביותר לטעמכם.

בטיחות מעל הכול

השכרה של מתנפחים היא תמיד רעיון שמח שיכול לשדרג את האירוע שלכם, אך זכרו כי ישנם מספר כללי בטיחות שאנו חייבים לשמור עליהם על מנת לצלוח את האירוע בשלום. העלייה על המתקנים המתנפחים מותנית בהשגחת מבוגר, במיוחד כשמדובר בילדים קטנים או בגיל הרך. קיימת הגבלה על מספר המשתתפים המורשים להיות על כל מתקן בזמן נתון, כמו גם חל איסור עלייה למתקנים עם נעליים. שמירה על כל הכללים הללו תבטיח כי האירוע החגיגי שלכם יהיה מהנה וכייפי לכל המשתתפים.

 

תושבים הגרים באזור המרכז נהנים משלל פעילויות שיש למקום להציע. תושבי תל אביב, גבעתיים, רמת גן, רעננה, פתח תקווה, בת ים ועוד אוהבים לבלות במסעדות ובפאבים הרבים המצויים בערים. תושבי המרכז אוהבים גם לארגן ימי הולדת ואירועים לילדים ומחפשים מתנפחים להשכרה במרכז כחלק מאטרקציות כדי להעסיק את האורחים הקטנים. המתנפחים מספקים פעילות מהנה וספורטיבית לילדים שרוצים להרגיש כמו בלונה פארק.

מתנפחים להשכרה במרכז משתלמים להורים

הורים רבים במרכז הארץ בוחרים להזמין מתנפחים להשכרה ולא בכדי. להשכרת מתנפחים יתרונות רבים, ואלה כמה מהם:

  • המתנפח כאטרקציה טובה – ילדים הגרים בערי המרכז חשופים למגוון רחב של פעילות כמו חוגים או חדרי בריחה אטרקטיביים. עבור ילדים שראו כמעט הכול, קשה להתאים פעילות טובה. משום כך, המתנפחים הצבעוניים הקיימים כבר שנים יכולים לשמש כפעילות מושכת שיכולה להעסיק את הילדים במשך אירוע שלם. הילדים מסוגלים לטפס על המתקנים המתנפחים ולקפוץ עליהם במשך יום שלם מבלי להתעייף.
  • שעות אחדות ללא מכשירים סלולריים – הילדים באזור המרכז חשופים להשפעתם של הטלפונים הסלולריים. כבר מגיל צעיר הם יודעים לתפעל אותם ולהשתמש במגוון האפליקציות לצורך משחקים. המתנפחים יכולים לעזור לילדים להתנתק לכמה שעות מהמכשירים ולעסוק בפעילות שהיא נטו ספורט והנאה.
  • אטרקציה בטוחה – חברה אמינה המספקת מתנפחים להשכרה במרכז, כמו אבי מתנפחים, בודקת את המתקנים מעת לעת כדי לוודא שהם בטיחותיים. במתקן המתוחזק כמו שצריך יכולים הילדים לקפוץ ולהשתולל במלוא כוחותיהם ולצאת ללא פגע. כמובן, העלייה על המתקן המתנפח כרוכה בהשגחת מבוגר.

אבי מתנפחים להשכרה במרכז

אם אתם גרים בתל אביב או בבת ים ומתכננים יום הולדת מיוחד לילד שלכם, תוכלו להזמין מתנפחים להשכרה במרכז מאבי מתנפחים. החברה מציעה מגוון רחב של מתנפחים הכוללים מתנפח המגיע עם קיר טיפוס, מתנפחים עם מגלשה או מתנפחים שיש בהם עצמים גדולים כמו חילזון או פטרייה שאפשר לטפס עליהם וליפול בבטחה על המשטח הרך והמנופח. נוסף על כך, אם אתם מתכננים אירוע גדול במיוחד שבו ישתתפו גם מבוגרים, תוכלו להזמין דוכנים נוספים כמו דוכני מזון שמוכרים מאכלים שונים כמו נקניקיות טריות או דוכני שתייה שבהם אפשר להתרענן עם אייס קפה או מיצים קרים ביום קיצי וחם.

מתנפחים להשכרה במרכז

מתנפחים להשכרה במרכז מאפשרים לילדים לקפוץ בתוך טירה מפוארת, לטפס על קירות כמו ספיידרמן או לקפץ בג'ונגל טרופי מענף לענף. ניתן לקבל גם מתקני מים שיהיו מושלמים לימים החמים של הקיץ ויספקו הפוגה קרירה וכיפית מהיום הרותח מבלי להתרחק מהבית. אבי מתנפחים והפעלות מעמיד לרשותכם בחירה בין עשרות מתקנים מתנפחים מסוגים שונים היכולים להתאים לטווח גילאים רחב, החל מילדי גן ועד לילדי גיל המצוות. בחירה ב מתקנים מתנפחים להשכרה במרכז תבטיח יום חוויתי ומלא שמחה וצחוק לכל המשתתפים באירוע.

מתקנים מתנפחים להשכרה במרכז – התאמה מושלמת לכל אירוע!

ערב כיתה מתקרב? יום הולדת לילדה? ואולי סתם הגיע הזמן למסיבה שכונתית וצבעונית? הפתרון המושלם לכל אירוע הוא ללא ספק מתנפחים להשכרה במרכז. על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת לאירוע הצבעוני והשמח שלכם יש מספר דברים שיש לקחת בחשבון עוד בשלבי התכנון.

  • מספר המשתתפים- מכיוון שיש מגבלה בטיחותית על מספר המשתתפים המורשים לעלות על מתקן מתנפח בזמן נתון, הרי שכדאי לשקול מה יהיה מספר המשתתפים ומכאן לחשב מה מספר המתקנים המתנפחים המומלץ לשכור.
  • גיל המשתתפים- יש הבדל משמעותי בין סוגי המתקנים הזמינים לילדי גן לבין סוגי המתקנים שמתאימים לילדים בוגרים ונוער. אתם יכולים לציין את גיל המשתתפים באירוע למנהל האירוע והוא כבר יוכל להציע לכם את המתקנים המתנפחים שיתאימו ביותר לכם.
  • מיקום וזמן החגיגות- אחד הדברים שיש לשקול זה השטח העומד לרשותכם, כך תוכלו לדעת איזה גודל של מתקנים רלוונטי עבורכם, כמו גם עונה השנה, לקיץ לדוגמא, מתקנים המשלבים מים יכולים להיות בחירה מצוינת.

מתנפחים ונהנים

אבי מתנפחים והפעלות מציעים לכם מגוון של מתקנים מתנפחים ענקיים בשלל של צורות ודמויות היכולים להתאים לטווח רחב של גילאי המשתתפים. החל מילדי גן וכולל נוער ומתבגרים, כולם יכולים למצוא את המתקן המתנפח המועדף עליהם, לקפוץ ולהשתולל, כשהכול מתבצע במסגרת בטוחה וכיפית. ניתן להזמין גם מתקני מזון הכוללים נקניקיות, פופקורן ושתייה קרה.

השכרת מתנפח במרכז

השכרת מתנפח במרכז

חוגגים יום הולדת או מסיבת סוף שנה? עתה אתם יכולים להוסיף לחגיגות את התוספת המושלמת בצורת מתנפחים צבעוניים ואטרקטיביים אשר מתאימים לכל הגילאים. השכרת מתנפחים במרכז מידיה של חברת אבי מתנפחים והפעלות מעניקה לכם את האפשרות ליהנות מהתוספת המושלמת לכל אירוע, זאת הן בצורת מתנפחים איכותיים, מרשימים ובטיחותיים והן בצורת דוכני מזון שתייה לאירועים פרטיים, רשויות מקומיות ומוסדות שונים.

השכרת מתנפחים במרכז – רק מידיהם של המקצוענים

בשעה שאתם שוקלים השכרת מתנפחים במרכז חשוב יהיה לזכור כי על מנת להבטיח את העובדה כי אתם אכן עתידים לזכות במתנפחים האיכותיים והבטיחותיים ביותר, יש להיעזר באנשי המקצוע המובילים שבתחום. אותם ניתן יהיה לאתר בשעה שאתם מתייחסים לנקודות הבאות:

    • שנות ניסיון – ניסיון עשיר בתחום אספקת האטרקציות לאירועים יהיה זה אשר יוכיח כי החברה אשר עומדת מולכם הינה מוניטין חיובי אותו הוכיח במהלך שנות פעילותה העשירות. 
    • איכות פריטים – וודאו כי הפריטים השונים בהם אתם מעוניינים אכן יהיו במצב טוב ויהיו בטיחותיים לכל ילד וילדה. יש לוודא כי החברה יכולה להציע לכם את המגוון הנחוץ לכם, זאת גם בהתאמה למספר המשתתפים בחגיגות וגם לגילאים שלהם. 

 

  • שמירה על כללי הבטיחותזכרו לוודא כי בית העסק, כמו גם המפעילים של המתנפחים ישמרו על כללי הבטיחות בכל עת. נקודה זו תסייע בהפיכת האטרקציה המרכזית באירוע שלכם לפעילות חווייתית, מהנה ובטיחותית ביותר אשר תעלה חיוך עצום על פניהם של כל אחד ואחת מהאורחים. 

 

מארגנים אירוע צבעוני וחגיגי במיוחד

בשעה שרוב ימי ההולדת מתחילים להיראות אותו הדבר, קצת מוזיקה, חטיפים ומתנות, הרי שאתם ממש לא חייבים ליפול לאותה שבלונה של מסיבות. בחירה בשירותיה של חברת אבי מתנפחים והפעלות מעניקה לכם את האפשרות שבהשכרת מתנפחים ודוכני מזון מרהיבים ומפנקים במיוחד. אין ספק כי תוספת מושלמת זו תוכל להפוך כל אירוע לחגיגה צבעונית ושמחה אשר תעלה חיוך עצום על פניהם של כל האורחים. לקבלת מענה לכל שאלה בנושא, השאירו פרטים באתר או חייגו 050-2050238. 

מתנפחים להשכרה במרכז

מתקנים מתנפחים להשכרה במרכז

במידה וגם אתם רוצים לשדרג את האירוע הבא שלכם בעזרת מתנפחים להשכרה במרכז, אין ספק כי הגעתם למקום הנכון! חברת אבי מתנפחים והפעלות שמחה לעמוד לשירותכם ולהציע מגוון רחב של מתנפחים צבעוניים ומקפיצים במיוחד אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ומציעים חוויה מהנה ובטיחותית לכל הגילאים. הצוות המקצועי שלנו שמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע הן בהתאמת המתנפחים לסוג וגודל האירוע שלכם והן בהקמה ותפעול שלהם לכל משך החגיגות. 

הכירו את יתרונותיהם של מתנפחים להשכרה במרכז

יום ההולדת של ילדכם לא חייב להיות בדיוק כמו כל מסיבה אחרת של חבריו. בחירה נכונה של מתנפחים להשכרה במרכז מאפשרת לכם להפיק את החגיגה המיוחדת והמהנה ביותר אשר תיחרט בליבם של כל המשתתפים ותעלה חיוך עצום על פניהם בשעה שיזכרו באירוע. יתרונותיהם של מתנפחים כוללים גם את הנקודות הבאות:

  • ניתן יהיה למצוא אותם במגוון צורות וסגנונות, זאת החל מטירות והרים ועד לבובספוג ומתקני פיראטים מיוחדים. 
  • ניתן יהיה למצוא מתנפחים בהתאמה מדויקת לגילאים שונים. כך גם הקטנטנים יוכלו לקפץ בהנאה רבה במסיבת בה עומדים מתנפחים אשר מיועדים לילדים הבוגרים יותר. 
  • מתנפחים להשכרה אינם חייבים להיות יקרים במיוחד. כך שחגיגה מיוחדת בחצר האחורית שלכם לא חייבת לעלות לכם ביוקר גם בשעה שאתם בוחרים בהוספתה של אטרקציה מיוחדת ומהנה. 
  • אין ספק כי פעילות זו תהיה חוויה מגבשת במיוחד לכל הילדים, כך יוכלו לקפוץ, ליהנות ולצחוק יחדיו לכל משך החגיגות. 

אבי מתנפחים – התוספת המושלמת לכל חגיגה

אין ספק כי הוספתם של מתנפחים תהיה הדרך המושלמת להפיכת החגיגה שלכם לאירוע בלתי נשכח בקרב כלל האורחים. פנו אל חברת אבי מתנפחים כבר היום ותוכלו להעניק ערך מוסף לחגיגות שלכם. החברה מציעה מגוון רחב של מתנפחים הכוללים מתנפח המגיע עם קיר טיפוס, מתנפחים עם מגלשה או מתנפחים שיש בהם עצמים גדולים כמו חילזון או פטרייה שאפשר לטפס עליהם בהנאה רבה. 

אפשר
לעזור?

    תשאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      תשאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם

      מבצע באבי מתנפחים

      מבצע השכרה מיוחד לימי הולדת,בריתות,בר/בת מצוות 

      מתנפח גדול חדש טירה משולבת עם מגלשה 3.5/3/2.7

      רק ב 300 ש"ח בלבד ( באיסוף עצמי )

      חברת קידום אתרים קידום אתרים
      דילוג לתוכן